Strony

środa, 20 listopada 2013

Choineczki

Czyżby sezon świąteczny? Że zima się zbliża? Mam o wiele lepsze wytłumaczenie obecności choinek na tych kosmetyczkach i woreczkach - udało mi się narysować całkiem zgrabny szablon, wypróbowałam go już TUTAJ. I jeszcze chciałam wypróbować podwójnie klejącą fizelinę na cieńszym materiale i szablon był jak znalazł:)

Powstały jeszcze dwie różowe patchworkowe kosmetyczki, jedna ma być imieninowa, a druga mikołajkowa. Bardzo się starałam, żeby się spodobały:)
A na koniec jeszcze dwie, tym razem w granatach. też na specjalne zamówienie:) Pozdrawiam przy okazji zamawiających:)


 To na razie tyle, przy maszynie czekają na mnie jeszcze dwie czerwone choinkowe kosmetyczki, z piękną pasiastą podszewką,  nie całkiem jeszcze gotowe. I jeszcze czerwonymi koralikami będą wyszywane... Może się komuś spodobają...
Pozdrawiam:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz