Strony

środa, 1 maja 2013

Dzień dobry



Pierwszy wpis, to chwila "uroczysta". Początek nowej drogi.
Jaka będzie ta droga - na początku trudno powiedzieć, zobaczymy. I ja zobaczę, i Wy, którzy zechcecie mi towarzyszyć oglądając, czytając, używając rzeczy, które uda mi się dla Was stworzyć.
Zapraszam.

A poniżej coś specjalnego. Kiedy uszyłam ten komplet, popatrzyłam, pomyślałam i doszłam do wniosku, że to się może podobać nie tylko mi. I w ten sposób kołderka, podusia i torba stały się początkiem:)





Nieskromnie muszę przyznać, że bardzo mi się ten początek podoba. To dość przewrotne, zazwyczaj taka kolorystyka mi nie towarzyszy. Ale spójrzcie sami, ładne, prawda...?
 
Niestety zdjęcia nie oddają wszystkiego.
Ale nad tym popracuję:)
Pozdrawiam i miłej majówki życzę.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz